Disney Girls Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dobro dosli na forum o Disney devojkama, saznajte sve o Miley, Seleni, Demi, Ashley..... i Uzivajte sa nama!

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Taylor Swift: Entertainer of the Year

2 posters

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1Taylor Swift: Entertainer of the Year Empty Taylor Swift: Entertainer of the Year Pon Jan 18, 2010 1:18 am

Miss Sunshine

Miss Sunshine
Selena Admin
Selena Admin

It should come as no surprise that Taylor Swift is being lavished with yet another honor- this time it’s the title of the Associated Press’ Entertainer of the Year.

The “Love Story” singer dominated 2009 with her hit singles and awards show winnings and the AP declared her dominance in the entertainment industry.
In typical humble fashion, Taylor was giddy to hear the news, telling press, “I am so honored and excited. This was so unexpected and I could not be more grateful.”

And it sounds like Taylor may be treating her fans to another new album before too long. “The second that I put out Fearless, the moment that album came out and I was done with it, I started writing for my next album. I love to plan 20 steps ahead of myself, and it’s really fun competition game that I play with myself, trying to top what I’ve done last. For this next record, that’s all that I’ve been thinking about, that’s all that my mind has been fixated on for the last year, and it’s all that I’m going to be thinking about for this next year.”

2Taylor Swift: Entertainer of the Year Empty Re: Taylor Swift: Entertainer of the Year Pon Jan 18, 2010 12:36 pm

Mee

Mee
Postajes svetski poznata zvezda!
Postajes svetski poznata zvezda!

То би требало да дође јер не чуди да се Taylor Swift лависхед са још једном части, овај пут је титулу Associated Press’забављач године.

"Love story" певачица доминирају 2009 са својим хит сингловима и награде показују добитак и АП прогласила своју доминацију у индустрији забаве.
У типичном понизно мода, Taylor је вртоглаво да чује вести, говори притисните "Ја сам тако почаствован и узбуђен. То је било тако неочекивано и ја не могу бити захвалан. "

И то звучи као Taylor се може третирати своје фанове на други нови албум пре него што предуго. "Друга је да изнесе Fearless, тренутак тај албум изашао и сам урадио са њим сам почео да пише за мој следећи албум. Волим да планирамо 20 корака испред себе, и то је стварно забавно такмичење игра коју сам игра са себе, покушавајући на врх што сам учинио последњих. За овај следећи запис, то је све што сам о томе размишљам, то је све што је мој ум је опседнут на за прошлу годину, и то је све што ћу да размишљам о за наредну годину. "

PS.sorry sto nisam bas lepo prevela

https://disney-girls.serbianforum.info/forum.htm

Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 1]

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu